لینک دانلود فایل پاورپوینت جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی

مشخصات فایل برابر عنوان آن در مورد پاورپوینت جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی می باشد.
کلمات کلیدی:پاورپوینت جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی,دانلود پاورپوینت جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی,پاورپوینت رایگان جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی,پاورپوینت جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی چیست,پاورپوینت مفهوم جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی,پاورپوینت آشنایی با جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی,دانلود جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی,جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی,تحقیق جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی,پروژه جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی

شامل 71 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

در جهان امروز، وسایل ارتباط جمعی اعم از مطبوعات، سینما، رادیو، تلویزیون و فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعات بویژه اینترنت، با انتقال اطلاعات و معلومات جدید و تبادل افکار عمومی سهم بسزایی در پیشرفت فرهنگ و تمدن بشری ایفا می کنند.

فراوانی جمعیت، تمرکز گروه های وسیع انسانی در شهرهای بزرگ، شرایط خاص تمدن صنعتی و پیچیدگی وضع زندگی اجتماعی، و تحولات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کنونی نیاز به آگاهی از رویدادهای جاری را افزایش می دهد. به گونه ای که پیشرفت وسایل ارتباط جمعی و توسعه اقتصادی و اجتماعی همگی لازم و ملزوم یکدیگر شده اند.

نگاهی به تحولات تاریخی رسانه ها در قرن 21 نشانگر آن است که تفکر انسان تا چه حد به ابزارهای ارتباطی، از زبان به عنوان نخستین وسیله ارتباطی گرفته تا ابزارهای پیچیده انتقال اطلاعات مانند خطوط الکترونیکی و نیز ماهواره های فضایی مدیون است. بررسی این فرایندهای ارتباطی و نقش ابزارهای ارتباطی، سیر تکامل تاریخی آنها و کشف روابط موجود میان این ابزارها با زمینه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جوامع از اهمیت بسیاری برخوردار است. این بررسی ها نشان می دهند که تجزیه و تحلیل پیام ها بدون درنظر گرفتن ابزارهای انتقال مفاهیم امکان ناپذیر است. بنابراین ارتباط در مفهوم عام خود مجموعه پیچیده و سازمان یافته ای است که جنبه های انسانی و تکنولوژیک آن از یکدیگر تفکیک ناپذیر است.

با توجه به تاثیرات فزاینده وسایل ارتباطی نوین بر جوامع جهان سوم تلاش در سه حوزه زیر ضروری می نماید:

1- شناخت ماهیت و عملکرد رسانه هایی که پیوسته در حال تغییرند.

2- تعیین نیازهای فرهنگی مخاطب در جامعه خویش

3- چگونگی برخورد گریزناپذیر با پیام های روزافزون رسانه های جمعی خارجی و استفاده مطلوب از آن بخش از صنایع فرهنگی آنها که می تواند مایه ترقی و پیشرفت جوامع جهان سوم و در حال توسعه باشد.

جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی، تاثیرات وسایل ارتباط جمعی بر جامعه و نیز تاثیرپذیری آن از جامعه را با رویکردی جامعه شناختی با تاکید بر وسایل ارتباطی نوین مورد بررسی قرار می دهد. درک این موضوع مستلزم آگاهی از نقش ها و کارکردهای وسایل ارتباطی از یکسو و فهم ویژگی های جوامع جدید در هزاره سوم از سوی دیگر است.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف ارتباط

مفاهیم مشترک در تعاریف ارتباط:

تفاوت های بین ارتباط جمعی و وسایل ارتباط جمعی

تقسیم بندی ارتباط بر اساس جریان ارتباطی:

تقسیم بندی ارتباط بر اساس چگونگی برقراری و ایجاد:

ویژگی های کانال های ارتباط سنتی در مقابل ارتباط جمعی:

سیر تاریخی وسایل ارتباط جمعی

ویژگی های مشترک وسایل ارتباط جمعی :

تعریف جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی :

معرفی سه نوع نظریه جامعه شناسی:

وظایف اجتماعی وسایل ارتباط جمعی:

کارکردهای آشکار و پنهان وسایل ارتباط جمعی:

مکاتب مطالعات ارتباطی :

انواع تجمعات انسانی در ارتباط جمعی:

نامگذاری اصطلاحات مربوط به وسایل ارتباط جمعی :

ساخت سازمان و مدیریت وسایل ارتباط جمعی

انواع مدیریت در وسایل ارتباط جمعی

پایان

عنوان : جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی

فرمت : پاورپوینت

حجم : 504 کیلوبایت

تعداد صفحات : 71

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

آموزش اتوکد سه بعدی:آموزش اتوکد سه بعدی

پاورپوینت زندگینامه چارلز هورتون کولی:پاورپوینت زندگینامه چارلز هورتون کولی,دانلود پاورپوینت زندگینامه چارلز هورتون کولی,پاورپوینت رایگان زندگینامه چارلز هورتون کولی,دانلود پاورپوینت رایگان زندگینامه چارلز هورتون کولی,پاورپوینت زندگی نامه چارلز هورتون کولی,دانلود پاورپوینت زندگی نامه چارلز هورتون کولی,پاورپوینت خود آیینه ای چیست,دانلود پاورپوینت خود آیینه ای چیست,پاورپوینت آیی

پاورپوینت سيستم های سازه ای ساختمانهای بلند:پاورپوینت سيستم های سازه ای ساختمانهای بلند,پاورپوینت ,سيستم های سازه ای ساختمانهای بلند,سيستم های سازه ای ,ساختمانهای بلند

پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی:دانلود پاورپوینت قیمت گذاری انتقالی,تعریف قیمت گذاری,تعریف قیمت گذاری انتقالی, اهداف قیمت گذاری انتقالی, اهداف بین المللی قیمت انتقالی,روش های قیمت گذاری انتقالی, ویژگیهای خاص قیمت,مراحل قیمت گذاری, تعیین هدف قیمت گذاری, انواع روشهای قیمت گذاری,اهداف قیمت گذاری,خط مشی های قیمت گذاری

ترجمه مقاله security threats in cloud computing تهدیدات امنیتی در رایانش ابری:دانلود مقاله Security threats in cloud computing,دانلود مقاله ترجمه شده security threats in cloud computing تهدیدات امنیتی در رایانش ابری, cloud computing,محاسبات ابری, امنیت اطلاعات,سیستم های باز,دانلود مقاله,دانلود مقاله ترجمه شده

پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA):پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASA),پرسشنامه, ابزار وجود برای جوانان ,(ASA)

پاورپوینت مراحل تکامل تکنولوژى آموزشى:پاورپوینت مراحل تکامل تکنولوژى آموزشى,دانلود پاورپوینت مراحل تکامل تکنولوژى آموزشى,پاورپوینت تکنولوژى آموزشى چیست,دانلود پاورپوینت تکنولوژى آموزشى چیست,پاورپوینت فناوری آموزشى چیست,دانلود پاورپوینت فناوری آموزشى چیست,دانلود مراحل تکامل تکنولوژى آموزشى,مراحل تکامل تکنولوژى آموزشى,تحقیق مراحل تکامل تکنولوژى آموزشى,دانلود تحقیق مراحل تکامل ت

پاور پوینت بیمه کارگری:پاور پوینت, بیمه کارگری,دانلود پاورپوینت اماده,دانلود مقالات دانشجویی,دانلود برترین مقالات اموزشی

استفاده از تکنولوژی آموزشی در آموزش بزرگسالان:دانلود مقاله استفاده از تکنولوژی آموزشی در آموزش بزرگسالان,خرید مقاله استفاده از تکنولوژی آموزشی در آموزش بزرگسالان,خرید و دانلود مقاله استفاده از تکنولوژی آموزشی در آموزش بزرگسالان,دانلود و خرید مقاله استفاده از تکنولوژی آموزشی در آموزش بزرگسالان,دانلود رایگان مقاله استفاده از تکنولوژی آموزشی در آموزش بزرگسالان,اهورا فایل,فروشگاه فایل اهورا

مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی در آموزش عالی:مبانی نظری و پیشینه تحقیق آمیخته بازاریابی در آموزش عالی,مبانی نظری و پیشینه تحقیق, آمیخته بازاریابی در آموزش عالی,مبانی نظری, پیشینه تحقیق, آمیخته بازاریابی ,آموزش عالی