خرید آنلاین فایل پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

مشخصات فایل برابر عنوان آن در مورد پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی می باشد.
کلمات کلیدی:پیشینه ومبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی,مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی,پیشینه نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی,پیشینه ومبانی نظری, بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

2-1- بازاریابی 9

2-1-1- بازاریابی و تبلیغات 9

2-1-2- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات 12

2-2- تبلیغات 13

2-2-1- اهمیت تبلیغات 13

2-2-2- تاریخچه شکل گیری تبلیغات 15

2-2-2-1- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران 17

2-2-3- برنامه تبلیغاتی 18

2-2-3-1- اهداف تبلیغ 18

2-2-3-2- بودجه‎بندی تبلیغ 19

2-2-3-3- پیام تبلیغ 20

2-2-3-4- انتخاب رسانه 21

2-2-3-5- ارزیابی تبلیغ 22

2-2-4- رسانه‎های (ابزار) تبلیغاتی 22

2-2-4-1- تلویزیون 22

2-2-4-2- رادیو 23

2-2-4-3- تبلیغات چاپی 24

2-2-4-4- روزنامه 24

2-2-4-5- مجله 25

2-2-4-6- بروشور 26

2-2-4-7- پوستر 26

2-2-4-8- تبلیغات محیطی 26

2-2-4-8-1- تبلیغات فضای باز 26

2-2-4-8-2- تبلیغات در محل خرید 27

2-2-4-9- تبلیغات اینترنتی 28

2-2-5- تبلیغات و اینترنت 28

2-2-5-1- تبلیغات اینترنتی 28

2-2-5-2- اینترنت 29

2-2-5-3- اینترنت و آمیخته ترفیع 31

2-2-5-4- جایگاه اینترنت در تبلیغات 31

2-2-5-5- مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی 33

2-2-5-6- مزایای اینترنت 33

2-2-5-7- علل استفاده از تبلیغات اینترنتی 35

2-2-5-8- درآمد‎های حاصل از تبلیغات اینترنتی 36

2-2-5-9- مزایای تبلیغات اینترنتی 38

2-2-5-10- معایب تبلیغات در اینترنت 42

2-2-6- روش‎های تبلیغات اینترنتی 44

2-2-6-1- روش‎های تبلیغات اینترنتی (حنفی‎زاده) 44

2-2-6-1-1- بنرها 44

2-2-6-1-2- پاپ‎آپ و پاپ‎آندر 45

2-2-6-1-3- تبلیغات بر روی ایمیل‎ها 46

2-2-6-1-4- تبلیغ در موتور‎های جستجو 46

2-2-6-1-5- تبلیغات ویدئویی 47

2-2-6-1-6- باتن‎ها 47

2-2-6-1-7- آسمان خراش‎ها 47

2-2-6-1-8- تبلیغات در اتاق‎های گفتگو 47

2-2-6-1-9- درون‎شبکه‎ای‎ها 48

2-2-6-1-10- تبلیغات متحرک 48

2-2-6-1-11- مربع بزرگ‎ها 48

2-2-6-1-12- باتن‎های بزرگ 48

2-2-6-1-13- سوپر بنر‎ها 48

2-2-6-1-14- تایل‎ها 48

2-2-6-1-15- ایرلاگ‎ها 48

2-2-6-1-16- تبلیغات حامی‎گری 49

2-2-6-1-17- تبلیغات طبقه‎بندی شده 49

2-2-6-1-18- فوق اتصال‎ها یا هایپرلینک‎ها 49

2-2-6-1-19- وب‎سایت‎ها 49

2-2-6-1-20- تبلیغات بر روی بازی‎های آنی 50

2-2-6-2- روش‎های تبلیغات اینترنتی (تای و چانگ) 50

2-2-6-2-1- بنر‎های تبلیغاتی 50

2-2-6-2-2- پنجره‎های پاپ‎اوت (پاپ‎آپ‎ها) 50

2-2-6-2-3- تبلیغات متنی 51

2-2-6-2-4- تبلیغات ویدئویی 51

2-2-6-2-5- تبلیغات ایمیل 52

2-2-7- ارزیابی تبلیغ 52

2-2-8- روش‎های ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی 53

2-2-8-1- آثار تبلیغ بر فروش 53

2-2-8-1-1- روش رابطه پیشین فروش- تبلیغ 54

2-2-8-1-2- روش مطالعات تجربی (نتایج فروش) 54

2-2-8-2- اندازه‎گیری آثار ارتباطی 54

2-2-8-2-1- آزمایش‎های قبل از اجرای تبلیغ 55

2-2-8-2-2- آزمایش‎های پس از انجام تبلیغ 57

6-2-2- تکنیک طرز فکر (نظر سنجی) 62

2-2-9- پژوهش‎های انجام‎شده در ایران با موضوع تبلیغات در حوزه گردشگری 68

مقدمه

صنعت جهانی سفر و گردشگری به عنوان یکی از نیرومندترین بخش‎های رشد و توسعه‎ی اقتصادی و اجتماعی در قرن 21 ظاهر شده‎است. این مطلب حایز اهمیت است که بخش سفر و گردشگری برای ملت‎هایی که وارد اقتصاد جهانی می‎شوند، این امکان را فراهم آورده تا با افتخار و اطمینان خاطر به عنوان مقصد گردشگری نقش ایفا کنند. علاوه بر قابلیت این بخش در ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار و قابل توجه برای کشورهای سرتاسر جهان، سفر و گردشگری چارچوبی را برای هم راستا کردن و ایجاد هدف، افتخار و سیمای ملی فراهم آورده است. (Middleton 2001)

2-1- بازاریابی

بازاریابی در سفر و گردشگری از اهمیتی حیاتی برخوردار است زیرا بازاریابی، تاثیر عمده‎ی مدیریت است که می‎تواند بر اندازه و رفتار این بازار عمده‎ی جهانی اثر گذارد. در میان تمام وظایف مدیریت بازاریابی، یكی از مهم ترین وظایف متصدی گردشگری، توسعه یا حفظ تصویر ذهنی از مقصد مطابق و هماهنگ با خواست گروه‎های بازدیدكننده مورد نظر می‎باشد. موفقیت یک مقصد تا حد زیادی وابسته به تصویر آن می‎باشد. رویکردی که درایجاد آگاهی و تصویر مقصد اتخاذ می‎شود، در رقابت و جذابیت نهایی مقصد سرنوشت‎ساز می‎باشد. از طرفی دیگر، فعالیت‎های ترفیعی و تبلیغات، پارامترهای اساسی برای معرفی یک مقصد گردشگری می‎باشند و در ایجاد آگاهی و تصویر مقصد بسیار نقش دارد؛ تبلیغات یکی از پر کاربردترین ابزار ارتباطات بازاریابی در گردشگری می‎باشد، عمدتا بدین دلیل که محصول یا خدمت گردشگری ناملموس می‎باشد. این محصول و خدمت اغلب بر پایه‎ی تصاویر واقعی یا ادراکی گردشگری و مقصد استوار می‎باشد. آن چه در گردشگری قابل توجه است، اندازه‎ی کلان تبلیغاتی است که هزینه می‎شود. (Middleton 2001)

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید

دریافت فایل

پاورپوینت اصول حاکمیت شرکتی:پاورپوینت اصول حاکمیت شرکتی,اصول حاکمیت شرکتی,حاکمیت شرکتی,مقاله اصول حاکمیت شرکتی,تحقیق اصول حاکمیت شرکتی,برترین فایل اصول حاکمیت شرکتی

سیاست تقلیل روحانیون در دوره‌ی رضاشاه :بررسی موردی جواز عمامه:سیاست تقلیل روحانیون ,دوره‌ی رضاشاه,جواز عمامه,بررسی موردی جواز عمامه,سیاست تقلیل روحانیون در دوره رضاشاه

پاورپوینت مجتمع مسکونی (نمونه های خارجی):دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی (نمونه های خارجی),مجتمع مسکونی نمونه خارجی,مجموعه مسکونی تالمات,پروژه مسکونی دی هولاینهوف,مجتمع مسکونی خارجی,مجتمع مسکونی 50 واحدی,Potsdamer Platz,پاورپوینت بررسی مجتمع خارجی,پاورپوینت تحلیل مجتمع های خارجی

پیشینه و مبانی نظری اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری:پیشینه ومبانی نظری اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری,مبانی نظری اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری,پیشینه نظری اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری,پیشینه ومبانی نظری, اثرات اقتصادی جریانات تجاری بر بهره وری

پاورپوینت اصول کاشی کاری:اصول کاشی کاری ,پاورپوینت اصول کاشی کاری ,دانلود پاورپوینت اصول کاشی کاری ,مراحل کرم بندی روی دیوار,پاورپوینت مراحل کرم بندی روی دیوار,دانلود پاورپوینت مراحل کرم بندی روی دیوار, بندکشی کاشی ها,پاورپوینت  بندکشی کاشی ها,دانلود پاورپوینت بندکشی کاشی ها,کاشی کاری ,پاورپوینت کاشی کاری ,دانلود پاورپوینت کاشی کاری,مهندسی عمران,ساختمان,سازه

پاورپوینت آموزش درس دهم کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی ( بدن ما 2 ):پاورپوینت درس بدن ما2,پاورپوینت درس 10 علوم چهارم ,درس 10 علوم تجربی چهارم ابتدایی,درس بدن ما2,فعالیت کنید درس بدن ما2,فکر کنید درس ده علوم چهارم ,جمع آوری اطلاعات علوم چهارم ,گفت و گو درس بدن ما

پاورپوینت رابطه بین انسان و کار در ارگونومی:رابطه بین انسان و کار در ارگونومی

پاورپوینت زندگی نامه هانس گادامر:پاورپوینت زندگی نامه هانس گادامر,دانلود پاورپوینت زندگی نامه هانس گادامر,پاورپوینت زندگینامه هانس گادامر,دانلود پاورپوینت زندگینامه هانس گادامر,پاورپوینت بیوگرافی هانس گادامر,دانلود پاورپوینت بیوگرافی هانس گادامر,دانلود زندگی نامه هانس گادامر,زندگی نامه هانس گادامر,تحقیق زندگی نامه هانس گادامر,دانلود تحقیق زندگی نامه هانس گادامر,پروژه زن

تحقیق درباره شغل نقاش ساختمان:تحقیق در مورد شغل نقاش ساختمان,تحقیق در رابطه با شغل نقاش ساختمان,تحقیق با عنوان شغل نقاش ساختمان,تحقیق با موضوع شغل نقاش ساختمان,معرفی شغل نقاش ساختمان,وظایف نقاش ساختمان,مهارت و دانش مورد نیاز نقاش ساختمان,نحوه ورود به شغل نقاشی ساختمان,فرصت شغلی و بازارکار نقاش ساختمان,میزان درآمد نقاش ساختمان,شخصیت های مناسب نقاش ساختمان,پروژه,پژوه

تحقیق حریق در ساختمان:حریق در ساختمان,حریق,تحقیق حریق در ساختمان,بررسی حریق در ساختمان,تحقیق حریق,بررسی حریق,ساختمان سوزی,آتش سوزی در ساختمان,ایمنی از حریق در ساختمان,دانلود مقاله حریق در ساختمان,دانلود تحقیق بررسی حریق در ساختمان,پروژه,پژوهش,مقاله,جزوه,تحقیق,دانلود پروژه,دانلود پژوهش,دانلود مقاله,دانلود جزوه,دانلود تحقیق